Pages

Recent Posts

Saturday, December 6, 2008

Chatting with a long lost friend...

Just arrived home...I was with Mr. Tom Ingan, my soon to be Latin Dance Sport coach, and I was watching his dancers performing their Cha Cha Cha moves...They were AWESOME!!! I can't wait to be in his class...I'm super duper excited...

BTW, I was chatting with my long lost friend a while ago and here was our conversation:
(WARNING: RATED PG, and to the READERS, WHAT YOU SEE, WHAT YOU READ, LEAVE IT HERE!)

(Some names were changed...)



unknown: hi
unknown: na ing ane ate
rabsin_d: hello!
rabsin_d: knza ni
unknown: si ate ni bro
unknown: hehehe..
unknown: aku xa gtudluan para chat me bsan work xa
rabsin_d: char!
rabsin_d: pyr!
rabsin_d: knza ni...c bbk or c ate..?
unknown: bbk
unknown: kamu na ate o
rabsin_d: uki
rabsin_d: ate..?
unknown: hoy... hehe... palit q bag.o slipper and books... hehe... it's my personal gift
rabsin_d: char!
rabsin_d: akua
rabsin_d: wahehehe
rabsin_d: naa pagkaon
rabsin_d: pyts na na
rabsin_d: WAHEHEHEHEHEHE!
unknown: xmas gift nalang... tagaan tka but taga-i sad q og bday gift...haha
unknown: baboi jud ka oi
rabsin_d: sure2
unknown: musta man ka manghod? skul? bts?
rabsin_d: k r me...so far...
rabsin_d: skul is so so pud
rabsin_d: bts...inactive nko
rabsin_d: busy man gd ug jer2
rabsin_d: wahehehehe!
unknown: nangluod man q sa bts sa aq bday ke ikaw ra ang nkahinumdom
rabsin_d: jowk
rabsin_d: hala!
rabsin_d: kalain...c kk d i...
unknown: nka greet cla ni mm gahapon... shet, gahapon pa... hehe... cge lang
unknown:
rabsin_d: wahehehe

unknown:

rabsin_d: kaluoy ni ate

rabsin_d: k rna ate...

rabsin_d: naa btaw ka sweldo cla wala

rabsin_d: pasuya dayun

rabsin_d: WAHAHAHAHA!

unknown:
hehe... d oi... i just bought myself a gift!!!! hehe
unknown:
nag unsa ka? c oishi ni-buy pud og bag.o na fon...
rabsin_d: WOW!

rabsin_d: garaun na au mo

unknown:
kumusta q nla nanay and tatay... hehe...
rabsin_d: ngblog ko

rabsin_d: mghiumo pko bgo entry

unknown:
manghod... download sa songs sa THE SCRIPT... nice kau cla og songs...
unknown:
SUPERHUMAN pud ni chris brown... pautog kau... wahahaaha
rabsin_d: amai!

unknown:
cge...
rabsin_d: IGAT JUD KA

unknown:
pag blog nalang
rabsin_d: PARIHU JUD TA

rabsin_d: WAHEHEHEHE

unknown:
habang aq dito...walang kausap...
rabsin_d: char!

rabsin_d: nangluod ay

unknown:
manghod bya tkaw...praning
unknown:
nagluod q oi..
unknown:
wehehehe
rabsin_d: wahehehe

rabsin_d: ayaw ate

rabsin_d: lab bya tkaw

unknown:
kumusta ang bts ba...
rabsin_d: pro mas lab ka ni bbk

rabsin_d: inactive man ko sa bts...inay kamustah na kha 2 cla

unknown:
kadungog naka sa SUPERWOMAN?
rabsin_d: nanglaag mn 2 cla ganina ky ngcelebrate c jj iya bday

rabsin_d: uu

unknown:
ALA DI KA NIKUYOG?
rabsin_d: ni alicia yabi

rabsin_d: wala

unknown:
NICE ANG LYRICS NOH?
rabsin_d: ky nabusy ko sa skul...OJT thingy

rabsin_d: kaau...IDOL au nko cya...asyd ni mariah and beyonce

unknown:
KNSA SI ALICIA?
rabsin_d: WAHEHEHEHE!

unknown:
KNSA NA?
unknown:
tubaga sa aq pangutana oi
rabsin_d: aw knsa d i gakanta sa superwoman..?

unknown:
si chris broen and keli hilson!!!!!! haha....
rabsin_d: superWOMAN or superHUMAN..?

rabsin_d: pgsure oi!

unknown:
haha... CHRIS BROWN!!!! rung spiling.... ulaw q da'...
unknown:
shet ka. SUPERHUMAN! piste
rabsin_d: wahehehe!

rabsin_d: imo gsulti ganina ky SUPERWOMAN!

rabsin_d: wahehehe!

unknown:
hoi... na man sa blog imong utok manghud oi
rabsin_d: wla oi...wla pa gani nko na-open

rabsin_d: tanawa pgud imo gpangtype ganina ky superwoman imo gtype...

rabsin_d: IKAW MOY LOST...

unknown:
aw...
rabsin_d: ngjer2 npud mo sa...

rabsin_d: wahehehe

unknown:
busog kau mi oi... greenwhich...
rabsin_d: WOW!

rabsin_d: huhuhu

rabsin_d: wla pko kaon

unknown:
ganiha ra to... aw...gahapon b4 sa aq work.... quickie....
rabsin_d: amai!

rabsin_d: go

unknown:
nothing beats QUICKIE
rabsin_d: LOL!

rabsin_d: kaau

rabsin_d: paspasanay pra bibo

unknown:
LOL
rabsin_d: wahehehe

unknown:
PASPAS KAU... GAKAPOT NA GUD Q SA WALL PRA MAS TSADA ANG
THRUST... WAHAHAHA!

rabsin_d: amai!

rabsin_d: IGAT!

unknown:
ANOTHER EXPERIMENT. ANOTHER....JER
rabsin_d: nangatol lmang ko...

rabsin_d: wahehehe......JOWK!

unknown:
NGEE... AS IF DI NIMO NA GINABUHAT...
rabsin_d: wahehehehe!

rabsin_d: wla na run

rabsin_d: ky wla ko partner

unknown:
KNSA MAN IMO PROSPECT KARON?
rabsin_d: hmmmp...

rabsin_d: WLA!

unknown:
AY... MINGAW...
rabsin_d: kaau!

unknown:
NGITA
rabsin_d: pro dghan japun ko CRUSH!

rabsin_d: crush2 nlang ta kutob ani

unknown:
NGITA DAUN WYL IT'S HOT
rabsin_d: YAWA!

unknown:
IYOTA NALANG DARITSO
unknown:
AW....
unknown:
HAHA
rabsin_d: w

rabsin_d: w

rabsin_d: w

rabsin_d: ww

rabsin_d: w

rabsin_d: www

rabsin_d: a

rabsin_d: sda

rabsin_d: sd

rabsin_d: woi!

rabsin_d: gabasa aku mama

unknown:
SO OBSCENE...
unknown:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
rabsin_d: atai!

unknown:
SORI GUD
rabsin_d: flower nlang

rabsin_d: mgflower ta

rabsin_d: wahehehehe

rabsin_d: lami kaau iflower sa!

unknown:
SORI NAY....
rabsin_d: wahehehehe

unknown:
KASALA KA?
unknown:
HEHE
rabsin_d: k ra...

unknown:
HA? FLOWER?
rabsin_d: nalibat cya kadyot

rabsin_d: FLOWER ba...mao na na run...aka ba

unknown:
NAG TOK MO NI rr LATELY?
rabsin_d: wahehehehe

rabsin_d: wla!

unknown:
WHAT'S GOIN ON W/ HER MAN?
rabsin_d: she doesnt want to talk

unknown:
U KNOW?
rabsin_d: no

rabsin_d: i dnt know

rabsin_d: dghan na nausob nya

unknown:
IS SHE LEANING ON THE DARK SIDE NA?
rabsin_d: i dnt even know wer to start

unknown:
DO U KNW SOMETHING ABOUT THAT?
rabsin_d: hmmmp...I hope not...

rabsin_d: what do u mean..?

unknown:
LEANING TOWARDS OUR SIDE... TO THE LEFT...
unknown:
I HOPE NOT PUD OI
rabsin_d: what do u mean...

unknown:
GABINAYOT DAW XA
rabsin_d: knang-flower2..?

unknown:
UNSA NA GRIL
rabsin_d: jer2 a.k.a. FLOWER!

rabsin_d: q

rabsin_d: w

rabsin_d: e

rabsin_d: r

rabsin_d: rr

rabsin_d: e

rabsin_d: d

rabsin_d: a

rabsin_d: s

rabsin_d: mabasa man gud ako mama

unknown:
AMBOT OI. I DNT GET IT.
unknown:
BASTA... PARANG GUSTO NYA MAGPAKA LESBIAN
rabsin_d: WHAT!?

rabsin_d: really..?

rabsin_d: knsa ingon nmo

rabsin_d: aku SUMBAGON

unknown:
YUP...
unknown:
NGANO MAN?
unknown:
Y SO VIOLENT/
rabsin_d: pgSURE ba..?

unknown:
NOW THAT U KNOW ABOUT IT...
unknown:
ZIP...
rabsin_d: knsa gani ingon nmo..?

unknown:
SWEAR TO ME U WONT TELL ANYONE
rabsin_d: duh

unknown:
I GUESS GAMAY RA ANG NKA BALO
unknown:
OR BASI IKAW RA WALA
rabsin_d: feeling gani nko aku nlang ang wla kabalo

unknown:
C kk.
rabsin_d: WTF!!!

rabsin_d: sure cya..?

unknown: kk
HAS NOTHING TO DO ABOUT IT....
rabsin_d: dili ko mutuo

unknown:
KABALO LANG XA
rabsin_d: WHAT THE F!

rabsin_d: WHY...?

unknown:
DAPAT SENSITIVE KA DIHA...
rabsin_d: HOW...?

rabsin_d: WHEN...?

rabsin_d: dli na bya mi cgi kuyog

unknown:
DAPAT MAG OBSERVE KA SA MGA TAWO SA BTS KE BTS PIONEER MAN KA...HEHE
unknown:
TAGA-I GAMAY TIME ANG BTS OI
rabsin_d: dli na gani ko makitan cgi sa steds

rabsin_d: ma-OP nko nla

rabsin_d: woi!

rabsin_d: tubaga sa aku questions

unknown:
I DONT KNW WEN... WE WERE JUST TOLD KATO NANGULI MI DUHA bbk...
rabsin_d: why nakasulti cya ana..?

unknown:
AYAW PA AFFECT SA MGA BAG-O MEMBERS
unknown:
HU ARE DEY BY THE WAY?
rabsin_d: hmmmp...

unknown:
C kk?
rabsin_d: btaw sa

rabsin_d: wahehehe

rabsin_d: why nakasulti c kk ana..?

unknown:
SEE... U ARE ONE OF THE FOUNDERS. KAMO kk, KULOT, bugas, itom, dalungan, igat... SLAP THEM RYT ON THEIR FACES...KAMO DAPAT ANG MAGHAWUD2... MAULAW CLA UNTA... IPAKITA ANG HEIRARCHY.... HEHE
rabsin_d: PYR!

unknown:
NKA INGON ANA C kk COZ rr WAS JUST SAYING THINGS WEIRDLY...
rabsin_d: tubaga aku question ate

rabsin_d: lyk what wierd things

unknown:
PATI C KULOT KBALO... U BETTER ASK THEM BUT DONT BE TOO NOISY ABOUT IT... BASIN TREATED AS "SECRET" PA NA NA' ISSUE ABOUT HER...
rabsin_d: uki!

rabsin_d: i will

rabsin_d: my Gosh

unknown:
BASTA... SHE'S STARTING TO LIKE GIRLS...
unknown:
BASIN PEER PRESSURE...
rabsin_d: whats wrong with the people

rabsin_d: knsa puy ngpressure

rabsin_d: ???

unknown:
BUT DILI SALA SA IYA MGA KUYOG EVERYDAY....
rabsin_d: well, i didnt say that

unknown:
CLA kk AND pp IYA MAKUYOG AT TIMES....
unknown:
SHE'S JUST TO FRAGILE
rabsin_d: amai

unknown:
I MEAN "TOO" FRAGILE. SORI
rabsin_d: bataut rajud

rabsin_d: shes not ready with the real world

unknown:
CGE LANG MANGHOD. THAT'S NOT CONSIDERED TRUE PA MAN UNLESS MUINGON XA SA ATO
rabsin_d: yah!

unknown:
SHE'S TOO YOUNG TO BE PART OF BTS. THAT'S IT.
rabsin_d: cgi ra...

rabsin_d: btaw

rabsin_d: she owns her lyf and no 1 can control it but her alone

unknown:
WELL... THAT'S FINE OI... THAT'S HER RIGHT MAN PUD TO EXPLORE THE WORLD OF "CONFUSION"... WAHEHEHE
rabsin_d: wahehehe1

unknown:
VERY WELL SAID...
rabsin_d: btaw!

rabsin_d: MAYBE your RIGHT!

unknown:
AY... BALITA-I KO ABOUT NI LUZ AND SA MS DGTE
rabsin_d: I just hope she still leads herself to the right path...

rabsin_d: amai!

unknown:
HOI
rabsin_d: sa iya pgkachaka, nadaog cya!

unknown:
C LUZ BA
rabsin_d: CONGRATZ to her

unknown:
HEHE... CHAKA?
rabsin_d: opposite ba

unknown:
BTAW. AYAW ANAA AQ FRIEND...
rabsin_d: pro dghan ni ingon lutong makaw daw

unknown:
CHAKA BTAW XA
unknown:
LUTONG MAKAW?
rabsin_d: uu...kanang...set up ba

rabsin_d: pinlano

rabsin_d: nya mao 2 ang pinakacheapan na MS.Dgte naa aku nakitan...PROMIZ!

unknown:
AS IN... NA BYA C IAN DOUBLE BLADE ASSHOLE... AHAHHAHA
rabsin_d: apil pd bya c Candace Jayari...1st runner-up cya

unknown:
PISTI OI... ALA DI NAG EFFORT C LUZ ATO
rabsin_d: BTAW! nahorny nuon maau c ian pgdaog ni luz

rabsin_d: uu...pangit au iya talent

unknown:
CANDICE ATO KAUBAN SA ENVOY?
rabsin_d: uu

rabsin_d: c candace...crush nko

unknown:
JER2 DAUN MGA [PAK-AN
unknown:
AW.... MAYPA C CANDICE NALANG TO
rabsin_d: Eeeeeeeeeeew! inay lng nla...dli bya ganahan c ian muapil c luz

unknown:
MGA EGAT RA JUD
rabsin_d: nya ka2ng nadaog ky lipay au cya

rabsin_d: feeling nko ganahan ra musikat c IAN

unknown:
KNSA MAN ANG NG PUSH NYA
rabsin_d: btaw...bet nko c candace...wahehehe...bias au ko

rabsin_d: iya self

rabsin_d: ug iya mom i guess

unknown:
TOINK
rabsin_d: ug ang hidden agenda na sure na na madaog cya

unknown:
NAG INGON JUD XA NQ DI XA NAHAN MUAPIL MS DGTE EVER
unknown:
BIATCH
rabsin_d: IGAT jud

unknown:
HEHE... BITTER? HEHE
rabsin_d: niapil ra 2 cya ky lutong makaw lgi

rabsin_d: inay lng oi....napandol na2 run

unknown:
HEHE
rabsin_d: woi! aku ibutang sa blog atu chat...

rabsin_d: bahala na ni...wahehehe!

unknown:
hoi... buang ka
unknown:
ayaw
rabsin_d: cgi ra...wlay mgbuot ky blog nko ni...wahehehe

rabsin_d: ichange ra nko ang ngalan sa a2 glibak...wahehehe

rabsin_d: or ichange nko u name...

rabsin_d: hei! ate? u still there..?

***************************************************

3 comments:

Kaakaams said...

Hahahaha. Hmmm. Why can I easily decipher things like these? I know who bbk and your ate is. I know who kk and pp is. And oh, oishi too. Hahaha. Or basi feel lang nako na kahbaw ko? Lol. =)

rabsin_d said...

Woi! no spilling...

Anonymous said...

haha..kaila man q nla rick..i think i stayed at their place once..?!haha